8 kommentarer:

Anonym sagde ...

I am following this blog and the another one you have going and I simply must say.... I LOVE it. You guys are amazingly beautiful and adorable. Keep up the good work ;o)

Uh, and by the way..... a very, very delightful summer-picture!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

AW! that's soo sweet! thanks alot :)

Sofie Louise sagde ...

Thank you so much! That meens the world to us :)

Sandra sagde ...

Hold da op nogle magiske og smukke billeder i tager her på bloggen. Jeg har lige smilende trykket på bliv fast læser! :-)

Emma sagde ...

Wauw hvor smukt og sommerligt!

xx
www.emmasilke.blogspot.com

Sofie Louise sagde ...

Jeg takker mange gange både fra mig og emma line!!! :)

Sandra sagde ...

Jeg er VILDT imponereret over billede 4 og 5 i dette indlæg: http://ssort.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

Hvilket kamera er der brugt her? Og objektiv. Jeg æææælsker billede 5! Hvilke indstiller og redigering? det er utrolig flot!!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak! billedet er taget med mit canon EOS 450D med en 18-55 mm linse :) har en rimelig høj ISO på billedet da det var mørkt udenfor, ud over det har jeg brugt GIMP til at redigere det! håber at det hjalp :)