9 kommentarer:

Maja Skovgård Nielsen sagde ...

Hvor er i dygtige, og hvor er det flot!

jenaly enns sagde ...

such amazing photos. I am following now, I hope you will come check out my blog and follow.

http://jenalyenns.blogspot.com/

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Thanks to both of you! and of course I will check out your blog! :)

Anonym sagde ...

Tænkte lidt på, hvilket program du bruger til at redigere? :) super flotte billeder ellers!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg bruger Gimp, Picasa og photoscape :)

Marie My sagde ...

Virkelig fin blog! Og superflotte billder, det ligner helt nogle der er tage for 40 år siden!

knus, Marie fra www.nemesisbabe.blogspot.com

Sofie Louise sagde ...

Tak for de søde kommentarer :)

Mie sagde ...

Er netop stødt på jeres blog, og må sige at i har taget luften fra mig! waw nogle billeder i kan tage! bliver bare så fascineret! I er super dygtige!
Jeg blev selvfølgelig også læser af den, og glæder mig til at se jeres nye påfund! (:

http://miedina.blogspot.com/

Sofie Louise sagde ...

Hvor er du sød. Emma Line og jeg takker mange gange for den store ros. :)