6 kommentarer:

Linda Anna Katrine Pedersen sagde ...

Talent - det har du!

- Linda

www.underfundigphoto.blogspot.com

LAURA HOLM sagde ...

helt simpelt & smukt!

kig gerne forbi(:
www.lauraholm-insane.blogspot.com

Stine Juhl sagde ...

Virkelig smukt billede!

http://fangetibilleder.blogspot.com/
stinejuhl.blogspot.com

Marie Bøving sagde ...

Det her billede er virkelig wow! Ligesom resten af dine billeder!
Din blog er fantastisk! Jeg er helt bestem fast læser.
Det er super fedt at du ikke har ret mange billeder af gangen med samme motiv. Jeg synes selv det kan være super svært at udvælge de(t) bedste billede(r), men det gør du virkelig godt og det gør de ekstra spændende at kigge med!
Glæder mig til at følge dig.
Du er velkommen til at kigge forbi hvis du lyster.

// Marie
marieboeving.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak til de søde kommentarer! og til Marie: Jeg sætter rigtig stor pris på at du kan lide mine (vores) billeder!
ps. vi er 2 piger der har denne blog sammen, Sofie Louise og mig :)

Alberte Dupont sagde ...

Rigtig skønt billede, og godt taget. Hvor er i dygtige til at tage billeder, er klart fast læser på jeres blog!

Tag et kig forbi min :-)
//speedoson.blogspot.com