5 kommentarer:

Ester Frank sagde ...

Hej, jeg kiggede lige på din blog, jeg er helt vildt med billederne! Virkelig inspirerende. Jeg følger jer nu.

Jeg vil blive glad hvis i ville følge min blog, jeg er lige startet :- )

Kh. Ester Frank

Duneing.blogspot.com

Mathilde sagde ...

Nej hvor er det flot! Hvordan er det taget?

Sofie Louise sagde ...

Tak Ester! :) vi kigger forbi.

Billedet har jeg taget i Paris fra Eiffel tårnet. jeg er glad for at du kan lide det :)

Hilsen Sofie Louise

Christoffer. sagde ...

Hej :))

En virkelig flot og dejlig blog i har jer.

Tænkte på hvilke kamera + objektiv bruger i?

/Christoffer.

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg bruger canon eos 450D og normalt en 18-55 mm linse :) Sofie bruger et Sony spejlrefleks kamera og den samme linse :) i ny og næ bruger jeg også min 50mm linse ..