10 kommentarer:

Alex sagde ...

awesome!

http://nonotcocochanel.blogspot.com/

Rita sagde ...

Disse billeder er virkelig vidunderlige.

Rita
kalejdoskopiske.blogspot.com
helloimshi.blogspot.com

Emma sagde ...

Wow, smukke billeder!

Sandra sagde ...

Wauw!

Maja Skovgård Nielsen sagde ...

jeg kan ikke finde på passende ord der roser det nok

Emma sagde ...

Smukt! Hvilket objektiv har du brugt til billedet?

Silja Mathilde sagde ...

Hej, må jeg bruge billed nr.1 på min tumblr blog? Skal nok linke til bloggen osv (:
svar mig lige på mail da jeg sikkert ikke ser svaret her!
silja_eriksen@live.dk

Fantastiske flotte, men det har du nok gættet siden jeg vil bruge det ene (;

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak hvor er I alle sammen bare søde! Til billederne har jeg brugt en fast(altså ingen zoom) 50mm linse, som gør at baggrunden bliver meget sløret :)
og Folk må meget gerne bruge vores billeder på deres blogs og tumblrs, sålænge I linker til SSORT :)

Lisa Emily Petersen sagde ...

Det sidste billede er simpelthen bare ubeskrivelig smukt!

Anonym sagde ...

Super fede billeder… Hvad hedder dit kamera?