6 kommentarer:

Thit sagde ...

Er det dig der tager alle disse billeder! I så fald er de virkelig flotte. Er lige blevet fast læser ;-)
thitogemma.blogspot.com
//Thit

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

hej Thit! Her på nloggen er fi to fotografer: Sofie Louise og mig :) og Ja, alle billederne på bloggen er taget af os !

HANNA HOLST sagde ...

Jeg synes virkelig i tager nogle gode billeder. vil i ikke tage et kig forbi min blog? www.hannaholstcloset.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Det vil vi med glæde :) og tusind tak!

Anonym sagde ...

Jeg elsker virkelig jeres blog, den er så super fed og inspirerende! Må jeg spørge hvilket program i bruger og hvordan i gør så i kan få billederne til at komme i bevægelse ved at lægge dem lige efter hinanden?? Tak på forhånd!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

vi bruger photoscapes "Animation Gif"