18 kommentarer:

Pernille Dahl sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide den slags billeder, som i har d. 12/11
Det er et rigtig flot billede!(-:



//pernilledahl.blogspot.com

Thit sagde ...

Jeg kan faktisk godt lide alle billeder i har på bloggen, og selve det at der er en masse forskellige, og ikke kun en slags. :-) Keep up the good work!
thitogemma.blogspot.com
//Thit

Anonym sagde ...

Hey i am pia from germany
i really like your pictures, and i think the mix u have now is fantastic [:

Anonym sagde ...

Hej!
I det hele taget tager i bare fantastiske billeder, men jeg er specielt vild med dem der er taget udenfor!:-)

Johanne sagde ...

Er vild med alle billederne, de er så smukke! Men elsker de fine portræt billeder :-))))

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for den fine respons og ros! I er de bedste læsere i verden :)

Anonym sagde ...

Måske købe photoshop så I kan lave flere fede effekter?

1996 sagde ...

Synes at i gør det rigtig godt allerede! Måske nogle guides til hvordan i redigerer billederne eller tips om lys, vinkler ovs, for i er bare så fandens dygtige!!

Stine Juhl sagde ...

Synes egentlig ikke i skal ændre noget, for i tager utrolige smukke billeder! :)

Emma sagde ...

Flere farver ville være rart! Men elsker virkelig jeres billeder, de er meget dybe. Dog kan de være lidt deprimerende.. Så nogle farver engang i mellem kunne hjælpe på bloggen :)

Anonym sagde ...

Hej, er forholdsvis ny læser, og rigtig vild med jeres blog! keep on girls! Men ellers er jeg helt vild med det første billede her:http://ssort.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html

men jeg synes også godt om jeres variation, det er det der gør bloggen interesant! :)

Agnes sagde ...

Jeg kan bedst lide jeres billeder, når I ikke skriver tekst på. Nogle gange er det flot, men personligt vil jeg gerne selv kunne få noget ud af billedet, uden at I skriver det på. Jeg synes dog, jeres billeder er utrolig flotte! Min yndlings har nok været de lidt uhyggelige som var på et tidspunkt med en pige, som nærmset lignede et spøgelse, og nogle billeder fra et badeværelse, som også havde noget uhygge over sig. Tak for en god fotoblog :)

Anonym sagde ...

Hej, jeg syntes i har en rigtig fin blog, men kan bedst lide når i IKKE har teskst på, da jeg syntes det kan ødelægge det smukke ved billedet. Derudover kan ejg bedst lide de billeder der er taget med at motiv/potræt.. Ikke hvredagsbilleder, hvis man kan sige det på den den måde(:

Anonym sagde ...

Helt enig, ingen tekst!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for de rosende ord og den kontruktive kritik! vi vil tage alle jeres forslag til os :)
VH Emma Line og Sofie

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne se nogle billeder af jer, så jeg kan få noget inspiration! :-)
Nogle gode og smukke profilbilleder til forskellige sites!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

de fleste billeder piger på denne blog er faktisk enten mig eller sofie :)

Isabella sagde ...

Billeder af jer kan man aldrig få for mange af!

Modefisk.com