13 kommentarer:

Camilla sagde ...

Smukke billeder!

Sidsel's Blog sagde ...

Hej med dig! (-:
Jeg synes din blog er vildt lækker, vildt fed stil! Og lækker måde du blogger på! (-:



Mange søde hilsner http://sidselkh.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Det ikk en skid jer selv der tager alle de billeder her på bloggen. Idioter! som om i lige har været i indien eller hvor fuck de billeder er fra og tage et billede af en lille dreng og hans lege tøj. i er sgu da ikke voksne journalister eller fotografer der rejser rundt i verden for billeder. i sgu da små lorte piger! hader jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antonie Rikardsson sagde ...

slap af anonym. De kan ikke gøre for at de tager gode billeder ;-)

Sjove billeder, faktisk ;-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Til Anonym; Sofie, som har taget dette billede, har lige været i Egypten, og har derfor haft muligheden for at tage billeder som disse. Vi vil gerne understrege at ALLE bilelderne på denne blog er taget af mig eller Sofie, om du synes det eller ej.
venlig hilsen
Emma Line

Sofie Louise sagde ...

Tak for de søde kommentarer piger!

Til den anonyme kommentar vil jeg da sige, at jeg synes det er ærgerligt at du ikke stoler på at Emma Line og jeg selv tager billederne på bloggen, for det gør vi! Som Emma Line selv skriver har jeg været så heldig at min familie valgte at tage til Egypten her inden jul, hvor jeg bl.a. har taget disse billeder i ørkenen ude foran Skt. Katharina klosteret :)

Hilsen Sofie Louise

Etniskung sagde ...

Hold da kæft, ikke sært at den daddel valgte at være anonym vedkommende har tydeligvis ingen idé omkring hvad han/hun taler om.. anyways - SUPER gode billeder! WAY TO GO :)

- Etniskung.blogspot.com

Anna sagde ...

I tager fantastiske billeder(!), og det bekræfter den anonyme, ved ikke en gang at tro på, at I har taget dem. De er virkeligt gode!
Knus
annakjacobsen.blogspot.com

Sofie Louise sagde ...

Tusind tak for kommentarerne! Vi er glade for at I kan lide vores billeder :)

HANNA HOLST sagde ...

virkelig fine billeder!
de er så flotte

www.hannaholstcloset.blogspot.com
kys og kram

Stine Juhl sagde ...

Billederne på jeres blog er de smukkeste billeder, hvilke(t) kamera(er) bruger i?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

jeg bruger et canon EOS 450D og Sofie Louise bruger et Sony spejlreflekskamera :)

Stine Juhl sagde ...

Må Jeg spørge hvilket sony ? :)