6 kommentarer:

Antonie Rikardsson sagde ...

Hun er jo gudesmuk!! og fotografen er jo syygt god til at tage billeder! WOW! i gør mig virkelig forundrede over jeres dejlige gode flotte blog!!

kig endelig forbi mig, hvis i har lyst:

antonierikardsson.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

hihi tusind tak! både fotograf og pige er mig :)
vi kigger forbi!

Puk ♥ sagde ...

åååh. havde glemt alt om denne blog! men nu når jeg kigger gennem jeres inbdlæg husker jeg tydeligt hvilke billeder der fangede med første gang jeg besøgte den. Keep up the good work, syntes jeg billeder er fantastiske!

Anonym sagde ...

Det er virkelig en fantastisk blog i har og i er begge rigtig dygtige til at tage billeder! (-;
Til dette virkelig flotte billede har jeg lige nogle spørsmål...
1. Da du tog billedet, stilte du så bare kameraet på et bord og satte den på selvudløser?
2. Hvordan kan du få baggrunden til at være helt hvid, så man slet ikke kan se andet end dig?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

hej Anonyme! jeg bruger et kamerastativ og en remote til at tage min selvportrætter :)
og baggrunden var meget lys i forvejen da jeg sidder foran et vindue.. so gik jeg ind i gimp og brugte "curves" til at gøre det endnu lysere! håber det hjalp!

Believe sagde ...

Tusind tak for din hjælp og det hurtige svar! :-D