8 kommentarer:

Line Thomsen sagde ...

Gud, hvor jeg dog elsker dette billede! Det er jo nærmest kunst. Sådan noget man godt vil have til at hænge på ens væg.
Vil du, please, sende en se-hvodan-du-gør-mail til mig? Det vil virkelig gøre mig glad.

Hilsen Line - line.pst@hotmail.com

kingobingo sagde ...

det er så smukt..

Silke sagde ...

Love it!
- Du kunne også skrive her hvordan man gør?
xxx

Mie sagde ...

det er så fint så fint, wow. jeg bliver bare så grebet af jeres billeder.

http://miedina.blogspot.com/

Olivia B. sagde ...

oh, virkelige feedt!

Nanna sagde ...

wow et fedt billede :-)

http://www.blogginbyuz.blogspot.com/

Sofie Louise sagde ...

Hej piger! tak for de søde kommentarer. Hvad mener i med "det du gør?" :) altså effekten eller hvad.

Lærke sagde ...

Hej seje bloggere! det er virkelig en utrolig fed blog I har, med så utrolig smukke billeder.
jeg kunne også rigtig godt tænke mig at få at vide hvordan man redigere på den måde - med to billeder sammen, og hvad programmet hedder - vil I sende en mail til mig?

Godt nytår!! - laerkekc1@hotmail.com