8 kommentarer:

Stine sagde ...

Elsker jeres simple og ekstremt smukke billeder!
Hvilket program bruger i til at redigere dem?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

vi bruger primært Picasa, photoscape og Gimp som alle tre kan downloades gratis fra nettet :) tak for rosen!

Victoria Kraft sagde ...

Rigtig smukt billede! - med en masse udtryk.

Victoria, x
www.victoriakraft.blogspot.com

Josèphine. sagde ...

lovely blog!
http://vogue-ordie.blogspot.com/

Ida Marie sagde ...

Hej søde piger, jeg har anbefalet jeres fine blog i et indlæg, fordi I tager helt fantastiske billeder!
www.idamariequi.blogspot.com

Ida Marie

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

årh! det er vi glade for at høre :) tusind tak!

Anonym sagde ...

Jeg bruger også selv Picasa, photoscape og Gimp men jeg kan ikke finde ud af at lægge billederne sammen, hvordan gør du det?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg vælger funktion "objekt" i photoscape, så vælger jeg "billede" og derefter justerer jeg tætheden :) håber det hjalp!