9 kommentarer:

Hannah sagde ...

Alle jeres billeder er bare så fantastiske! (og vi må lige snart ses Emma)

Vil I/du ikke lige kigge forbi min (meget nye) blog? Så er i dejlige!

Knus

http://withthecoffee.blogspot.com/

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

tusind tak Hannah! og selvfølgelig søde :) vi kigger forbi!

Anonym sagde ...

Bor du i Østerbro? den der lejlighed-gård ligner min venindes

Line Jørge sagde ...

Virkelig fed blog! Følger jer straks!:-) Jeg er helt vild med alle jeres fede billeder.
-Hvilken skabelon bruger i?

Kys Line
http://linejorge.blogspot.com/

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

tak for rosen piger :) og nej, jeg bor ikke på Østerbro..
og til Line - hvad mener du med skabelon?

Line Jørge sagde ...

Inde på blogger designer, når du vil redigere og designe ens blok. Der kan man som det første vælge en skabelon!. Tænkte bare på hvilken en i havde? Kan nemlig rigtig godt lide jeres :-)

Sofie Louise sagde ...

Vi har et af de gamle layouts, hvor vi har ændret en masse HTML koder. Det er virkelig indviklet, så jeg kan desværre ikke huske hvordan man gør. Men hvis du vælger skabelonen "simpel" tror jeg godt du kan få den til at ligne i designet :)

Line Jørge sagde ...

Det er bare i orden:-)
Tak for det. :D

Christoffer & Camilla sagde ...

Hvor er det nogle fantastiske og inspirerende billeder! Følger nu bloggen. Knus Camilla /christofferogcamilla.blogspot.com