14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Inspirerende!

Gunilla sagde ...

Hvor er det et smukt billede!

Anonym sagde ...

du er absurd smuk.

Signe sagde ...

Hej piger!
Jeg har fulgt jeres blog siden i startede. Jeg elsker selv at tage billeder, men af en eller anden grund bliver de bare altid kedelige og normalt. Jeg tænker tit det er fordi jeg ikke er et eller andet spændende sted, men så ser jeg på jeres blog og i de mest simple ting kan i få de flotteste billeder.
Jeg er sådan en kæmpe "fan" af jeres billeder, de er helt utrolige og jeg bliver så inspireret når jeg sidder og kigger på jeres billeder.

Så forsæt endelig! Det i gør er SÅ godt!
De bedste hilsner

Minela sagde ...

Billedet er så inspirerende og du er så smuk!

Det er virkelig nogle fine billeder I har i bloggen. Keep it up :)

Jeg håber, I vil kigge forbi min blog og eventuelt blive fast læser
minelakahrimanovic.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hvor er i søde alle sammen! og til Signe; fotografi handler altid om at have et godt øje, og når du har fotograferet i lang tid (jeg har fotograferet i 8 år) så opdager du lige pludselig motiver over det hele! så det er bare om at blive ved :)

Ada sagde ...

Det er et virkelig inspirerende billede! Hvor er det taget? :)

Anonym sagde ...

Er det taget i sommers, siden du kun har shorts på?

Mette sagde ...

Smukt, altså! Følger nu via bloglovin.

Kig evt forbi og deltag i min giveaway :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

det er taget i mit sommerhus og ja jeg tog det i sommers :)

Anna sagde ...

Super flor billede, bare generelt en super fed blog! :) Er helt klart fast læser! Regner ikke med at du bliver det på min, men ville væresuper fedt, hvis du i hvert fald ville tage et kig forbí den?
www.abitofmebyanna.blogspot.com

Anna sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Emmanda sagde ...

Super fede billeder!

Keep up the good work!
http://emmandas.blogspot.com/

Johanna sagde ...

Du er så fandens køn Emma Line, mon ikke vi snart tilfældigt støder sammen igen, måske til næste stiletræs?:-)