7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, hvilke programmer bruge I, til at får alle de flotte effekter?
xx

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Primært Photoscape :)

Sigrid sagde ...

Virkelig fede billeder ! :-)

http://betweensomething.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Ved i hvad? I tager simpelthen nogle vildt fantastiske billeder! I er bare så kanon gode til at se de små ting, vi andre overser. Nogle gange har jeg endda svært ved at tro, at det ikke er professionelle billeder i har nuppet ;) (men det tror jeg selvfølgelig når i siger det!!)
Men jeg synes det er kanon ærgerligt, at i laver så meget billed-redigering på det. Det er som om billederne ikke får helt lov at komme til sin ret. Og jeg synes det er lidt synd.
Men kanon flot arbejde i to!!!!

Kinda Outta Luck sagde ...

I love the photos you post, So good

Cille sagde ...

I tager bare de mest fantastiske billeder!
Følger jer med google Friends.

Ville bliver så glad hvis i ville kigge forbi min blog, og måske blive fast læser?http://black-and-blurry.blogspot.com/
Er lige begyndt :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

tak for alle de rosende ord! og til anonym: det glæder os rigtig meget at du kan lide vores billeder og følger vores blog - jeg kan sagtens se hvad du mener med at der mange gange er meget redigering, men jeg føler lidt at vi har en bestemt stil her på SSORT hvor billederne bliver endnu mere spændende med vores redigering. Vi har en vision om at skabe inspirationsbilleder, som er "kunsteriske" og anderledes end hverdagsbilleder :)