9 kommentarer:

Anna sagde ...

Du tager simpelt hen de dejligste billeder!
www.abitofmebyanna.blogspot.com

SOFIE sagde ...

hvor redigere i jeres helt fantastiske billeder? <3

victoria dahl sagde ...

WOW! Jeg sad lige og læste gamle da jeg faldt over en kommentar fra dig! WOW din blog ik den er så fed! WOW! jeg synes den er lækker. De der billeder ikke! WOW!

www.smilduerpaa.blogspot.com

Amanda Oline sagde ...

Feeeeeeeeeeeeeed blog!! <3
Må jeg låne billeder fra jeres blog, da jeg gerne vil lave en bloganbefaling af jer! Jeg giver jer et link til indlægget hvis det er!

amandaoline.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hvor er dette redigeret? Og hvordan?

I har en skøn blog - enkel, speciel og helt vild rar.

Camilla sagde ...

Hej piger :)
Fandt jeres blog via en bloganbefaling, og tror da lige at jeg bliver hængende.. Rigtig flotte billeder!
Jeg er blevet fast læser :)

Jeg håber, at i har lyst til at kigge forbi min blog -

http://tanke-storm.blogspot.com/

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak for alle de fine kommentarer! vi redigerer vores billeder i Photoscape hvor vi bruger lysjusteringer og filtre som "støv" og "filmeffekt"
Og Du må selvfølgelig meget gerne bruge vores billeder til at lave en bloganbefaling!

Camilla sagde ...

sikke en utrolig, utrolig! lækker blog, vil du ikke være en darling og tage et smut forbi min blog millesfashion.blogspot.com

vi kunne evt. følge hinanden. Jeg er hvertfald fast læser!:)

Radiate love - Camilla

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Camilla! tak for de søde ord! :) og selvfølgelig tager jeg et smut forbi din blog også :) p.s husk vi er to piger der driver denne blog; Mig og Sofie Louise