6 kommentarer:

Jadore blog sagde ...

Flot og inspirende blog :-)

Camilla sagde ...

Fantastisk billede :)

Luna sagde ...

Hvor er det ærgeligt med alt det 'støv'!
Har lagt mærke til at i bruger det på mange af jeres billeder! Det er flot til nogen billeder, men dette syne jeg ville ha' været flottest uden!:-)

Anna sagde ...

Du er så dygtig!

Anonym sagde ...

Hej :)
Jeg har et spørgsmål, er det dig selv der tager billederne, eller er det nogle du har fundet på nettet. For jeg har læst på en anden blog, at du tager alle billederne selv, men det ville være fedt at få det bekræftet.
Jeg synes at Ssort er en fantastisk blog, og jeg elsker dine billeder :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

hej Anomyme :) for det første skal du lige huske på at vi er to piger der driver denne blog sammen, og ja vi tager alle billederne selv :D og tak for de søde ord!