5 kommentarer:

Josefine sagde ...

Hej Emma og Sofie :)
For det første, jeg ELSKER jeres blog!
og så ville jeg også lige spørge angående mange af jeres billeder, i har tit sådan en "grumset" effekt på billederne, hvordan har i fået det? Redigere i jeres billeder et specielt sted? :)
Knus

Sofie Louise sagde ...

Tak!! :) Vi bruger effekten "støv" i programmet Photoscape.

Josefine sagde ...

dette er min ynglings blog, elsker den af hele mit hjerte♥
er også lige selv begyndt at blogge, da i har inspireret mig, og det ville bare være super fedt at høre jeres mening om den!
og vil gerne spørge hvilke programmer i bruger til at redigere jeres fantastiske billeder i?
knus♥
http://openyourwingss.blogspot.com/

Linda Anna Katrine Pedersen sagde ...

Fede billeder :)

- Linda fra

www.underfundigphoto.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Vi redigerer i Photoscape og Gimp! og tak for de fine ord <3 vi kigger selvfølgelig forbi din blog også :)