9 kommentarer:

Therese sagde ...

Fantastisk billede!

Mette sagde ...

Elsker det.. Du er skide smuk!

Anonym sagde ...

Jeres billeder er fantastiske.
Men hvis I kigger tilbage på nogle af jeres første billeder, så er i begyndt at tænke for meget på at der skal laves et indlæg hver dag, i stedet for at I tager jer tid og laver måske ét fantastisk billede.

Det er konstruktiv kritik :)
Fordi, jeres koncept er godt og I er gode til at tage billeder. Men jeg synes at I skal give jer selv en udfordring, og begynde at redigere på en lidt anden måde (photoshop kunne evt. give et lille pust) og lave som sagt få gode billeder i stedet for mange billeder der er knapt så gode.

Håber at I kunne bruge det til noget ;)

Sofie Louise sagde ...

Hej. Tak for kritikken. Både Emma og jeg udgiver færre indlæg og billeder end vi gjorde i starten, da vi simpelthen ikke har tid. I fredags havde vi bare et shoot og derfor kommer der mange billeder ud over nogle dage.
Hvad mener du med at vi skal redigere på en anden måde? :)

- Hilsen Sofie Louise

Anonym sagde ...

Jeres blog er rigtig rigig smuk og fin og dejlig og det hele.

Hvis I begynder at kigge på andre blogs, er indlæggene lige så stille begyndt at udvikle sig til små photoshoots hele tiden.

Jeg tror at I skal begynde at vidreudvikle jeres billeder.
Jeg mener i en retning ala Alison Scarpulla.
Simpelthen, vidre udvikle jeres billeder, så de bliver unikke at kigge på.

I skal begynde at tage billeder, som ingen andre bare lige sådan kan tage.

Det er 10000 gange lettere bare at tage et billede, redigere det lidt og så lægge det ud på bloggen.
Men hvis I nu tænker i en anden retning, hvor I laver nogle overdrevet photoshoots og redigere dem overdrevet flot og måske satser på et tema so f.ek. død, tro og symbolik så vil jeres blog få et helt andet udtryk, den vil blive helt speciel.

Det er sværtat forklar, men nu har jeg prøvet.
Det tager tid, det jeg lige har skrevet, men I kan opbygge det lidt etter lidt.

håber at I kunne bruge det til noget :)

Sofie Lindvall sagde ...

Som jeg efterhånden altid kommenterer: FEDT!

Krammer
soedesofieskriver.blogspot.com
sofieskriverhistorier.blogspot.com

Sofie Louise sagde ...

Tak for kommentarene og kritikken, til anonym2 vil jeg gerne lige indskyde at Emma Line og jeg bor et stykke fra hinanden og derfor er det sjældent at vi ses og derfor er muligheden for photoshoots ikke stor desværre. men vi vil da tænke over din kommentar, men vores muligheder er begrænsede :)

- Sofie Louise

Anonym sagde ...

Jeg har heller ikke sagt at I skulle gøre det, det var bare en tanke og en ros.

Camilla sagde ...

Skidegodt billede!
Jeg har ingen kritik, I kører jeres blog fint - bare fordi andre laver shoots, betyder det ikke, at I skal gøre det samme. Det har sin egen charme, at I kun poster et enkelt billede af gangen ;)

♥ Camilla
Scent of Fashion