8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er læderjakken fra? (:

Anne Marie Stahl sagde ...

Du tager simpelthen så fede billeder! Hvad er det for et kamera du har?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

læderjakken ved jeg desværre ikke, da det var min venindes ;) jeg tager billeder med et Canon EOS 450D !

Alma og Signe sagde ...

Emma Line! Vi elsker din blog, vi troede du var stoppet med at blogge, men nu fandt vi dig igen! Det er nogle virkelig kreative billeder du tager, og det er super! :)

Har du lyst til at følge vores? Eller bare kigge forbi?
/ Alma & SIgne

emma sagde ...

Fede billeder og fed blog :-)
Vil du ikke kigge på min blog? måske kunne vi følges?
www.fashionbyme-emma.blogspot.com

FXCKDENIM sagde ...

Du tager de fedeste billeder.. lækkert tøj og lækker pige!!

x Emi

www.fxckdenim.blogspot.com

FXCKDENIM sagde ...

Du tager de fedeste billeder.. lækkert tøj og lækker pige!!

x Emi

www.fxckdenim.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak alle sammen! jeg tager et smut forbi jeres blog også! :)