9 kommentarer:

Oliver Anton, 15 år, Oliver8king@gmail.com sagde ...

hvorfor er du så lækker altid?

Julie Savery sagde ...

Hvorfor er det kun dig som poster billeder, og ikke hende den anden? :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Julie: Sofie har i længere tid mistet lysten til at tage billeder og nu har hun valgt at overgive bloggen til mig. Det er selvfølgelig ærgerligt, men det betyder også at der kommer et lidt bedre helhedsbillede af bloggen :)

THE BLOG sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sofie sagde ...

Hvilke redigeringseffekter bruger du på dine billeder? og hvilke programmer? :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

jeg bruger primært redigeringsprogrammet Photoscape :) her er jeg glad for "filtre" og især kors-filter og biograf-filter er mine favoritter !

Camilla sagde ...

Har du ambitioner om at blive fotograf, eller er det "bare" en hobby? :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg har ambitioner om enten at blive kunstfotograf eller reportage fotograf! elsker at tage billeder og vil helst gøre det hele livet hvis jeg kan :)

Asta-Jo sagde ...

Synes lige du skulle vide, at jeg er SÅ vild med dine billeder. Det er jo HELT SINDSSYGT så flotte de er! Får næsten lyst til at tude over hvor overdrevede de ALLE sammen er! Bliv endelig ved med det du laver, du har talent ud over alle grænser! Har brugt hele min dag på at se din blog igennem igen og igen.......