5 kommentarer:

Joana sagde ...

I love smoothies. Yum!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

it's coffee :D

Emma sagde ...

Hej! Jeg har lige tre spørgsmål som jeg håber, du vil besvare:

Lægger du både nye og gamle billeder ud? Hvor længe har du taget billeder? Hvilket objektiv bruger du mest?

Jeg har efterhånden været forelsket i denne blog i ret lang tid ;)

Knus www.blogdilemmaet.dk

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Emma!
Ja, altså jeg prøver som regel at tage billeder ofte så jeg kan lægge dem ud, men hvis jeg ikke lige har nogen, finder jeg på at redigere nogle gamle igen :) Jeg har taget billeder i 8 år!! jeg bruger nok mest min helt standard 18-55mm linse og førhen brugte jeg rigtig meget min 50mm (men den gik i stykker :()
håber det var svar nok! :)

Amalie-Maria Jacobsen sagde ...

stemningsfuldt!