6 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Fede billeder du tager!
Hvilket redigeringsprogram bruger du? :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

tusind tak! Adobe Photoshop Lightroom 4 :)

Katarina sagde ...

Rigtig fed blog du har. Flotte billeder - man bliver nærmest fanget :o)


Håber du vil kigge forbi - har en giveaway i gang.

Katarina
katarinanatalie.blogspot.com

Julie Mogelmose sagde ...

Hej Emma Line,
Jeg elsker virkelig din blog! Den er helt fantastisk og så tager du også bare verdens bedste billeder... (-:
Hvis du gider vil du så ikke skrive om alle de objektiver du har? Og gerne også om hvilke du bedst kan lide/bruger mest.

- Julie fra http://juliemogelmose.blogspot.dk/

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Julie! Tak for din søde kommentar, det er jeg så glad for at høre :) Jeg har en 18-55mm linse som er ret standard, og som tit følger med hvis man køber en "kamerapakke" - udover den har jeg LIGE købt en sigma 30mm F1.4 som er helt igennem fantastisk! super skarphed, flot bokeh og pæne farver/kontraster! Det er primært den linse jeg bruger faktisk :)

Cecilie sagde ...

Okay tak!
Jeg har også selv Photoshop, men synes ikke, at jeg kan redigere dem så godt...
Er der nogle basic ting, som du næsten altid gør ved dine billeder, når du redigerer dem i photoshop? :-)
knus