19 kommentarer:

Luna Lindhardt sagde ...

Fuck hvor er det en mega fed idé og fede billeder!:-)

youngteardrops.blogspot.com

Ida sagde ...

Du er så sindssyg dygtig, virkelig!!!!
Glemte helt at trække vejret...

SOFIE sagde ...

Helt fantastisk god idé!!! Elsker det!!!

Anonym sagde ...

Spørger du folk om lov inden du tager billeder? :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak for de søde komentarer! Nej normalt spørger jeg ikke om jeg må tage billeder af folk, fordi jeg elsker det uopmærksomme øjeblik hvor folk kigger i kameraet og jeg fanger øjeblikket med øjenkontakt! Det kan dog godt være lidt grænseoverskridende en gang i mellem!

jose sagde ...

du er jo sindsygt dygtig og opfindsom! elsker dine billeder, synes at alt du laver er helt igennem fantastisk! har du oplevet at nogle blev sure fordi du tog billeder af dem? knus

Viktoria Schioldann sagde ...

OMG JEG ELSKER DET!

Anna sagde ...

De her billeder er simpelt hen for flotte, har selv drømt om at tage sådan nogle en gang! Men har du ikke spurgt nogen af dem? Er så forelsket i dine billeder!

Lea sagde ...

Der er vist en lov om at man skal spørge folk inden man sådan fotograferer dem, eller noget...

Dog har jeg også endda set i fjernsynet nogle indslag om folk der tog billeder af random folk, så jeg ved det ikke.XD

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Har ikke spurgt nogen af dem, og ved ikke med den lov.. Ellers må jeg jo bare lave nogle fotoserier inde fra fængslet :D

Lea sagde ...

Haha, tror ikke så meget på den lov, det er bare noget jeg har hørt;) tror oss kun man skulle betale en bøde;) men godt med motivation!

Lea sagde ...

Haha, tror ikke så meget på den lov, det er bare noget jeg har hørt;) tror oss kun man skulle betale en bøde;) men godt med motivation!

Signe sagde ...

til dette kan jeg ikke sige andet end tak. tak for inspiration.

Agnes sagde ...

Jeg elsker, hvordan billederne er uperfekte og perfekte, smukke og grimme, roddede og ordentlige på samme tid. Rigtig spændende!

Jeg tager selv billeder af folk på gaden og for det meste uden at spørge først. Jeg er ret sikker på, at loven ikke gælder på offentlige steder :)

Agnes, fastfrosset.blogspot.dk

christina sagde ...

shit! det her er for fedt. ordløs

Lea sagde ...

Kan godt lide ideen med spejlet!

Malene Rønsholt sagde ...

Virkelig fede billeder!
Hvilket program har du brugt til at lave dem i? :-)

Anonym sagde ...

Hvad har du brugt til at lave billederne i?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg har ikke lavet dem i et program :) jeg holder et spejl op og tager et billede af spejlingen!