7 kommentarer:

andrea sagde ...

Smukke farver! Elsker, at billederne er så enkelte. Synes selv, at denne type billeder er rigtigt svære at tage. Fortsat god dag!

Emma Rose sagde ...

Hej Emma,
Jeg læser din blog dagligt, og sidder spændt bag tasterne for at vente på hvert eneste indlæg, du laver.

Er der mulighed for at stille dig et par spørgsmål (et lille interview)?
Jeg laver nemlig lige nu et større 'shoutout' på min blog, hvor jeg fortæller om din.
Det kunne være virkelig fint, hvis jeg kunne få lidt kommentarer og tanker fra dig med i indlægget.
Det ville virkelig være helt fantastisk!

Fortsæt det forrygende arbejde.

//Emma Rose

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Emma rose! Tusind tak for den søde kommentar, det betyder virkelig meget for mig :) jeg er pt i Frankrig, så du kan enten vente til jeg kommer hjem den 21 juli og så skrive over mail, eller skrive en SMS på 61283324 :) kh

Emma Rose sagde ...

Hej Emma Line,
Hvor fint!
Jeg er også selv primært ude at rejse, så det passer perfekt for mig, hvis jeg kan sende en mail, når vi begge er kommet hjem :-)

Kh

Emma Rose sagde ...

Hej igen,
Jeg er hjemme på lørdag, så der vil jeg nok sende dig spørgsmålene.
Er der en mail, jeg kan sende dem til? :-)

Kh

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

min mail er emmalinehs@hotmail.com :) glæder mig til at svare!

Emma Rose sagde ...

Super - mange tak! :-)