7 kommentarer:

Joana sagde ...

The colours here absolutely amazing.. x

Anonym sagde ...

Virkelig lækkert billede!
Jeg ved at du har et 30mm objektiv, men kan ikke helt finde det på nettet. Kan det være rigtigt at det næsten er helt fladt? - altså objktivet - eller er det mere sådan normalt/lidt lille? :)

Anonym sagde ...

og hvor købte du objektivet? og hvis det er købt over nettet vil du så ikke lige lave et link?
tak på forhånd :)

Emma sagde ...

Jeg er evigt vild med din blog :)

Anna Prudholm sagde ...

Virkelig fint billede!

Naja Lynge sagde ...

Pisse godt billede!
Minder mig om noget man kan finde på jak & jill bloggen

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak for de søde kommentarer endnu en gang! :) mit objektiv har min mor taget med hjem til mig fra Singapore, det er et fast objektiv, så det kan altså ikke zoome.. det hedder Sigma 30mm F1.4!