4 kommentarer:

Julie H sagde ...

Hej. Jeg har fulgt din blog i et godt stykke tid efterhånden, og tænkte, at jeg snart burde give dig den ros, du fortjener så meget. Dine billeder er så unikke og inspirerer mig fandens meget. Bliver inspireret og fascineret hver evig eneste gang, jeg klikker mig ind på din blog. Tak. Tak. Tak.

Jacob Hyldgaard Jensen sagde ...

Hej! Jeg synes din blog er super fed og meget inspirerende! Jeg tænkte på, hvilken skabelon du bruger til din blog? Jeg kan nemlig rigtig godt lide dit enkle design!

Signe og Alma sagde ...

Nu siger vi det igen, ROS ROS ROS!
Det fortjener du Emma, du er brand god!
Håber du aldrig mister lysten til at tage billeder, det ville være en skam! :)

Alma / Signe
Cough Syrup

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak for de søde ord! Tror jeg bruger skabelonen "simple" :)