9 kommentarer:

Naja Lynge sagde ...

Det helt ufatteligt, du spytter bare bedre og bedre billeder ud. Det er virkelig inspirerende at se!

MariaDue sagde ...

Dine billeder er såå fine!

Ida Hofman sagde ...

Du er jo total dygtig med et kamera i hånden.. Skud ud til dig og din blog, er nu fast læser :)

http://situationbyidahofman.blogspot.dk/
//Ida

Anna sagde ...

Seriøst, du har ingen ide om hvor meget inspiration jeg får fra dine billeder og bare generelt din blog. Du er fantastisk dygtig!

Anonym sagde ...

Jeg har fulgt med i din(jeres) blog siden begyndelsen, og hold da op hvor jeg bare elsker den! Jeg synes egentligt kun at den er blevet endnu bedre med tiden. Håber virkelig ikke du stopper med at poste nogle af dine billeder her på bloggen, for de er ekstremt smukke og inspirerende. Jeg har tænkt på hvilket kamera/objektiv du bruger? Jeg synes nemlig også billedekvaliteten har ændret sig (i den gode retning altså) igennem tiden.
Det blev lidt langt. Nå, knus

Anonym sagde ...

Okay, den kom mange gange, det beklager jeg... Den gad ikke sende først og så gik den åbenbart amok pludselig

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for den søde kommentar, jeg er glad for at høre at du er vild med min blog <3 jeg bruger et Canon EOS 450D og primært mit Sigma 30mm F1.4 objektiv. så ja, kvaliteten er blevet væsentlig bedre!
KH

Patrick Pankalla sagde ...

Hold nu kæft. Du tager godt nok nogle gode billeder!!

http://patrickpankalla.dk

Yana sagde ...

hvor smukt!!