19 kommentarer:

Tina Tran sagde ...

Hvor er det fedt. Hvordan har du lavet det? Bare klippet det sammen? :) Dine fotografier er fantastiske. Jeg er fan!

Nanna J. sagde ...

Det her er den fedeste gif jeg nogensinde har set! Wow, du inspirerer mig hver gang! :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hvor er I bare søde!! Jeg har sat sådan ca. 50 billeder sammen i Photoscape under "animeret Gif" - Håber det hjalp!

Olivia B. sagde ...

så fedt!!
Dine billeder er altid så smukke og inspirerende! Thumbs up! :-)

Emma Rose sagde ...

Et virkelig inspirerende indlæg. Fantastisk idé

Emma Rose sagde ...

Hej Emma,
Jeg har taget et screenshot af billedet, hvorpå der står 'inspiration'. Jeg ville nemlig lave en lille henvisning på min blog til dette indlæg, da jeg synes, det er så inspirerende. Jeg håber, det er okay. :-)

Naja Lynge sagde ...

Seriøst GEnial idé. Shit altså!

Freja sagde ...

Kom lige forbi din blog, og hvor er den bare lækker! Er helt betaget :)

www.ftothereja.blogpsot.com

Sille Agerskov sagde ...

WOW en nice fotoblog du har dig !! Vildt fede billeder! :)

Har selv en fotoblog, kig gerne forbi : silleagerskov.blogspot.com

Sophie sagde ...

Wow hvor fedt lavet!:D
Virkelig god blog, er blevet fast læser:-)

sophiespang.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hej Emma Line!
Jeg ville bare lige spørge dig hvilke objektiver du bruger?

Hilsen Isabella

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg bruger et Sigma 30mm F1.4 objektiv :)

Isabella Pernille sagde ...

Hvor er det fedt! Jeg er helt vild med din blog, og vil helt sikkert kigge forbi noget oftere :-)

www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

Anonym sagde ...

Så fedt, elsket ALLE dine billeder, de er så helt og aldeles fede!

Julie Mogelmose sagde ...

Fantastisk idé, Emma!
Du er simpelthen bare så inspirerende og jeg nyder virkelig at læse din blog :)

- juliemogelmose.blogspot.com

Rikke Westesen sagde ...

Mmmmh jeg elsker det!!!

Kram Rikke fra http://blackblack-bird.blogspot.dk

Anonym sagde ...

Kan blive ved med at kigge på alle dine billeder, de er virkelig flotte <3

Anonym sagde ...

Hej :)
Virkelig fedt indlæg, bliver ved med at vende tilbage til dette igen og igen. Bog nummer to som bliver vist ser virkelig lovende ud, dog kan jeg ikke nå at læse hele titlen, kan du evt huske hvad den hedder?
- Maya

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Den hedder Richard Avedon photographs 1946-2004 :)