9 kommentarer:

Anna sagde ...

Fedt!

Jade Celeste sagde ...

Love it :)

xx
Jade

Linea O. B. sagde ...

Har jeg lov at spørge hvordan du har fjernet det helt oppe i toppen af bloggen, (org for søren ved ikke hvad man kalder det) håber du ved hvad jeg mener? ;-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Det er desværre ikke mig som har fjernet det, men min veninde, som har meget bedre styr på Blogger! Er ked af at jeg ikke kunne hjælpe :(

Katrine sagde ...

Nice! Fedt med 2 billeder i 1 :-) Og fed stil han har sig.
Wow en fin blog du har! Den er VIRKELIG fed. Smukke, smukke billeder, som er vildt inspirerende.

Er selvfølgelig blevet fast læser :-D Kunne være fedt, hvis vi kunne følge hinanden?

http://katrinelionett.blogspot.com/

Linea O. B. sagde ...

Øv..... har din veninde en blog så? ;-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

backsidebird.blogspot.com hedder den vist :)

Anna sagde ...

Hvor er det cool!

Linea O. B. sagde ...

Mange tak! :-)