10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fantastiske sommer billeder - savner helt varmen!

Anna sagde ...

Lækre, lækre billeder!

Anonym sagde ...

Super flotte billeder!
Kan man må nogen måde komme i kontakt med dig, og hvad for nogle objektiver bruger du? :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Man kan sagtens komme i kontakt med mig! for eksempel på min mail: emmalinehs@hotmail.com :)
bruger et sigma 30mm F1.4 objektiv

Anne sagde ...

Så skønne billeder! Du har fået dig endnu en fast læser!

Ps. Hvilket redigeringsprogram bruger du? :)

// Anne - capturemoments.blogspot.dk/

Anne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Bruger Lightroom :)

Anonym sagde ...

Har du andre end dit Sigma objektiv? er blevet meget inspireret af dine billeder, du er meget kreativ, det skal du helt klart være stolt af!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tak for de søde ord! :) jeg bruger primært mit Sigma objektiv, men i ny og nær mit standard 18-55mm objektiv..

Frederikke bertin sagde ...

hvordan laver man de negle?? ;)