11 kommentarer:

Sonja sagde ...

At have sådan et crew!

Luna Lindhardt sagde ...

-var du i praktik der eller?
og hvad hedder fotografen??

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg var bare med ude at overvære et fotoshoot til dankse Cover. Fotografen hedder Casper Sejersen :)

MariaDue sagde ...

Hvor ser det vildt ud, men fedt!

Siv Baumann sagde ...

Hej Emma Line, jeg har anbefalet din blog på min egen blog. Tjek det ud her -

whiteanddarknights.blogspot.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak :) jeg kigger forbi!

SofKirke sagde ...

Er det din far der er fotograf?
Siden i har samme efternavn? :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Nej, det er faktisk bare helt tilfældigt :)

Lucas sagde ...

Wow du har en mega fed! blog. Jeg er blevet fast læser!

:-)
Du må meget gerne tag et kig på min bare hvis du har lyst self :-)

www.lucasbergan.blogspot.dk

Anna sagde ...

Hvordan fik du den aftale?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Min veninde kender fotografen, og han spurgte selv om vi ville med ud at assistere et shoot! :) mega stor oplevelse!