14 kommentarer:

Katrine sagde ...

Se, dét er jo en voldlækker guide for én som mig, der netop står for at skulle udforske Berlin i november. Tusind tak for fine beskrivelser og lækre collager med smukke billeder! Og kom endelig med flere :-)

Julie Kirstine sagde ...

Ah, er tilføjet til læselisten! Studieturen går til Berlin i Marts, og den her guide er da lækker!

Michelle sagde ...

Hvor er det en flot og lækker måde at lave en cityguide på. I like!

jeg har selv boet i berlin, og jeg saaaaavner byen. At se et indlæg som dette, gør ikke mit savn til byen mindre.

rosa sagde ...

virkelig flotte billeder!

Vinnie sagde ...

Du har godt nok talendt ;) Bliver helt inspireret af dine billeder :P

Emma sagde ...

Ihh lige hvad jeg står og mangler, skal nemlig et smut derned om 2 uger :) TAK :)

Nikoline sagde ...

Hej!
Jeg har anbefalet din blog på min blog :)
Måske du har lyst til at kigge forbi: http://nikolinekjeldsen.blogspot.dk/

// Nikoline

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for alle de søde kommentarer! Er glad for at I kan bruge guiden :) jeg kigger selvfølgelig forbi Nikoline :)

The slow pace sagde ...

First tiem visiting your blog and I'm in love! Fantastic guide, I'm going to add all those places to my bucket list on my next trip to Berlin!

Julie sagde ...

hvilket program har du brugt til at lave denne guide?:)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg har brugt "collage"-funktionen i gratisprogrammet Picasa :)

Yana sagde ...

Virkelig god ide :)

Kamiafern sagde ...

This is really lovely! I'd love to visit these places one day. And the photos, as usual, are really amazing. This guide looks like it was straight from a magazine. I'd love to see more of this. :)

Kamia x

Anonym sagde ...

Du er så dygtig! Og det der var da bare genialt. Jeg elsker elsker ELSKER din billedeblog <3