7 kommentarer:

Anna sagde ...

LÆKRE billeder. Hvor redigerer du henne?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

I Lightroom! ;)

Debbie sagde ...

Hej. :) Jeg er netop stødt på din fine, fine blog gennem en tilfældig google-søgningen. Jeg måtte bare lige stoppe op og fortælle, at det er nogle virkelig smukke billeder du tager. Meget inspirerende!

Jeg har meldt mig som fast læser på bloglovin', hvor jeg glæder mig til at følge dig fra, fremover. :)

Hilsen Debbie.

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Debbie!

Hvor er jeg glad for at høre, at du nyder at kigge på mine billeder! Håber du bliver inspireret :)
-Emma Line

Mathilde Hald Jespersen sagde ...

Hej! Jeg følger med på din blog fast og elsker den virkelig. Synes virkelig du er dygtig og dine billeder er meget inspirende! :-) Du er rigtig god til at få en fantastisk stemning i dine billeder. Jeg er meget interesseret i at vide hvilket kamera du bruger? Jeg er selv en meget foto interesseret pige, som skal til at købe et kamera selv og dine billeder er virkelig smukke og skarpe.

Hilsen Mathilde

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for de søde ord! Det betyder så maget :) Jeg bruger et Canon EOS 450D, men jeg er ret sikker på at modellen er udgået. De kameraer som okmmer tættest på er nok Canon 500D og 550D :) Men lige præcis skarpheden, tror jeg skyldes mit nye Sigma 30mm F1.4 objektiv :)
Håber det hjalp!!
VH mig

Mathilde Hald Jespersen sagde ...

Tusind tak for dit svar, det hjalp mig! :-)