12 kommentarer:

Katarina sagde ...

alt for skønt

Emma Rose sagde ...

Hvor er dit tøjstativ fra? :-)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

jeg har selv bygget det ud af en Wire og et vandrør, alt købt i Silvan!

Anna Cornelia Sarlvit sagde ...

Hej :-) Virkelig fin blog - og flotte billeder!
Har selv lige startet en blog, og det ville betyde meget hvis du ville tjekke den ud og evt. blive fast læser, som jeg er blevet med dig.
www.blogbyannacornelia.blogspot.dk

Knus

Mille Cajar sagde ...

Drømmeværelset!!

http://millecajar.blogspot.dk/

Camilla Mondrup sagde ...

Vildt lækkert væresle!

camillamondrup.blogspot.dk

Emma S. Enderlein sagde ...

Jeg elsker dine smukke billeder Emma.

Rikke sagde ...

Du er virkelig inspirerende!

Katrine Pedersen sagde ...

Fuck et fedt værelse. VIlle ønske mit så således ud :-)
Skide inspirerende!

God jul

Kig forbi:
Http://katrinelionett.blogspot.com/

..:AnnaKay:.. sagde ...

Hvor er din lampe fra? Elsker alt ved dit værelse <3

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak! den er fra Ikea :)

Anonym sagde ...

tænkte på om du kunne give en lille guide til hvordan du har lavet tøjstativet helt præcist, har nemlig selv lige været i silvan, men undrer mig bare over hvordan du har fået wiren til at side på røret? ps. flot blog med nice billeder!