7 kommentarer:

Anna sagde ...

Det sidste billede er SÅ fint!

Anonym sagde ...

Rigtig fine og skarpe billeder. Med hvilket objektiv har taget lige netop disse billeder med? Jeg har selv lige taget billeder af en musical, og jeg synes det var lidt af en opgave at skyde billederne skarpe i alt den bevægelse.

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Anonym!
Jo, det kan ofte være en udfordring at tage billeder under forhold, hvor der ikke er så meget lys. Jeg bruger et lysfølsomt objektiv med en høj (tallet er lavt, men man siger høj) blænde. Objektivet er Sigma 30mm F1.4 - Det er F1.4 der indikerer blænden, og jo lavere tallet er, jo bedre er linsen til at tage billeder i mørke rum!
Håber det hjalp :)

Anonym sagde ...

Hej Emma Line,
Hvad skal disse billeder forestille? Er der noget teater fra din fritid, eller hvordan?
De er simpelthen bare så flotte - ligesom alle andre billeder her på bloggen.

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

De er taget til Musical på min skole Rysensteen Gymnasium!

Anonym sagde ...

Ej, hvor sjovt! Du går på det samme gymnasium som min søster, hun var pianisten til den musical :) Sophie hedder hun, kender i hinanden? haha

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

ikke umiddelbart - men jeg kan i hvert fald sige at hun var virkelig god! :)