8 kommentarer:

Sofie Louise sagde ...

Gudesmuk babs <3

Julie Mogelmose sagde ...

så smuk!!!

- juliemogelmose.blogspot.com

Josephine sagde ...

Smukke billeder - meget inspirerende!

http://wearefree-josephine.blogspot.dk

Julie sagde ...

Smukke billeder!

Rikke sagde ...

Du er virkelig den smukkeste!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for alt den søde respons! Det betyder virkelig meget :)

Anonym sagde ...

Jeg er virkelig, virkelig vild med din blog, du tager nogle utroligt smukke billeder! Jeg tjekker den jævnligt og har fulgt med i over et år.
Må jeg ha' lov at spørge, hvordan du tager dine billeder - er det stativ og selvudløser, og kræver det ikke rigtig mange forsøg for at få det perfekt?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Jeg er virkelig glad for at høre at du har fulgt med i så lang tid! Det betyder SÅ meget!! :) Ja, jeg tager mine billeder med stativ og trådløs remote.. og jo, det gør det virkelig! kan tit tage 200 billeder, hvoraf kun 10 kan bruges :) men det er også det jeg godt kan lide ved det - jeg bliver ved til at jeg er tilfreds!