8 kommentarer:

Olivia B. sagde ...

billede nr.3 er så fedt!

Olivia B. sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sandra sagde ...

Smukke billeder som altid! Meget stemningsfulde.

Kan du sige mig... Hvordan har du lavet dit design på bloggen? Og hvordan får du billederne så klar i den størrelse og hvordan får du dem i den størrelse? :)

Håber du kan svare på mine spørgsmål. Ha' en god dag.

/Sandra

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Sandra!
Jeg ved ikke med lay-outet, da det er min veninde, som har lavet det :/ jeg ændrer bare billederne i HTML koden til s800 :) så bliver de denne størrelse!

Rikke sagde ...

Du er så talentfuld!

http://alice-in-wondertown.blogspot.dk/

J. sagde ...

Love those pictures taken in the 'heure bleue', especially the third one <3

J. sagde ...

Love those pictures taken in the 'heure bleue', especially the third one <3

DAGMAR sagde ...

Kun du kan tage billeder med sådanne motiver og få dem til at blive helt fantastisk smukke! Er så misundelig over det ;-)