4 kommentarer:

Julie sagde ...

fedt billede!

followmypictures.blogspot.dk

Olivia B. sagde ...

så, så fedt!

Anonym sagde ...

jeg ved ikke rigtigt hvorfor du har en blog med dine billeder, om det er for at dele dem med folk et sted, for at inspirere, eller få respons.
ligemeget hvilken grund det er, så skal du vide at du inspirerer mig super meget! jeg har siden ti års alderen interesseret mig for fotografi, og synes det var fantastisk at kunne fange et minde.
efter min konfirmation blev kameraet lagt lidt på hylden, ikke så meget fordi der ikke var lyst, men der var bare ingen inspiration.
efter at have læst din blog i et par uger, er jeg lige pludselig propfyldt med nye spændende idéer, og glæder mig hver dag, til efter skolen, så jeg kan komme hjem og fotografere.
vil bare gerne takke dig så utrolig meget, for at hjælpe mig med at få min lyst tilbage! xx

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Kære Anonyme
Tusind tak for din søde kommentar! Jeg har egentlig min blog for dels at få lov at dele mine billeder, men aller mest fordi jeg håber på at kunne fortælle historier med mine billeder der inspirerer folk, lige akkurat som dig! :) Er så glad for at du skriver til, mig for det betyder sindsygt meget at vide, at jeg kan inspirere folk til at genoptage en så fantastisk interesse som fotografi ! Fedt <3