6 kommentarer:

J. sagde ...

such a lovely picture <3

Nina Mayer sagde ...

wonderful!

Anonym sagde ...

Du tager de mest utrolige billeder - du har virkelig øje for at spotte og skabe stemninger! Dine billeder har en utrolig flot kvalitet og meget smukke og mættede farver med et væld af fine nuancer. Kører du fuldstændig på manuelle indstillinger? Og vil du sige, at Lightroom er svært at benytte, hvis man ikke er vant til det? Jeg fotograferer selv, og jeg beundrer virkelig dine billeder.

Viola sagde ...

Skøøønt billede! :)

http://prikket.blogspot.dk
http://creme-av.blogspot.dk

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej anonyme!
sikke nogle søde ord, det gør mig helt glad :) jeg benytter mig altid af manuelle indstillinger, og oftest drejer det sig om blænden - altså jeg ændrer på lysfølsomheden.
Lightroom er et semiavanceret program, og det tager lige et par uger at sætte sig ind i. men derefter er det altså fantastisk, og det har virkelig gjort fotoprocessen sjovere for mig :) helt klart anbefalingsværdigt!

Sofie sagde ...

Så flot lys! Godt fanget og set :-)