16 kommentarer:

Katinka_bjørk sagde ...

Hold da op, nogen flotte billeder!
Specielt nummer 3!

http://laengeleo.blogspot.dk

Emma sagde ...

Fantastisk flotte billeder! Må man spørge hvor billede nr. 8 (det med udsigten over NY) er taget fra?

Amelie sagde ...

wow! amazing pictures.. especially the black and white ones!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Tusind tak for de fine ord! Billedet med NY skyline er taget fra Rockefeller Center! Det kan varmt anbefales, da der næsten ikke er kø imodsætning til i Empire! og så er det jo bare et plus at man kan få empire med på sine billeder ;)

Sonja sagde ...

Jeg elsker New York af hele mit hjerte. Du har fanget stemningen helt vildt godt - femte billede er fantastisk! Jeg skal afsted igen i juni, glæder mig, øj.

Anna sagde ...

hold kæft nogle smukke smukke billeder! Virkelig virkelig smukke! Hvor er disse redigeret?

Anna sagde ...

Årh hvor er det nogen fede billeder! Er helt vild med billede nummer 10, det med at folk bevæger sig i 'baggrunden' og damen står stille og læser avisen. (+ det ansigtsudtryk er guld værd!) så fede billeder!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hvor er I søde!!
De er alle redigeret i Photoshop Lightroom 4 :) Dette er btw et fantastisk program

Viola sagde ...

Hold da op nogle flotte billeder!!!!! :) :) :)

http://prikket.blogspot.dk/

Lulu sagde ...

SINDSSYGT smukke billeder

Ida sagde ...

Smukkeste billeder af NYC, jeg nogensinde har set. Du har virkelig et talent, søde Emma! Kys

Anonym sagde ...

Hvor er billederne bare super smukke. Er du aldrig genert over at tage billeder af tilfældige mennesker? eller bange for deres reaktion, hvis nogen opdager, du tager billeder af dem?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

jeg har efterhånden vænnet mig til det. Jeg kan ikke løbe fra, at det at tage billeder af fremmede mennesker, er meget grænseoverskridende, men det er til gengæld også det, der giver de bedste billeder efter min mening! Er dog førhen blevet jagtet af en hjemløs med en paraply i Paris, det var knap så sjovt i momentet, men nu kan jeg kigge tilbage på det og grine af det :)
held og lykke!

Anonym sagde ...

Jeg er helt overvældet over, hvor smukke disse billeder er... SÅ flot arbejde!!! må man spørge hvilket objektiv du har brugt, og hvis du kan huske det, hvilket blændetal?
knus

Ane Kamstrup sagde ...

Columbus Circle billedet er helt fantastisk! Hold kæft hvor jeg er vild med det her billede sæt!

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hvor er I alle sammen bare de sødeste! Det betyder så meget, at I kan lide billederne :)
Billederne er taget med et helt almindeligt (skod)-objektiv: 18-55mm fra Sigma !
Efter jeg har købt mig en 30mm linse, er den ikke røget af kamraet til fordel for noget andet ;)