6 kommentarer:

Nanna Says sagde ...

Sikke nogle dragende billeder.
Man bliver helt opslugt og får en klar følelse af at stå i selve perspektivet :-)

Anonym sagde ...

Нi, I do believe this is an excellent websіte.
I stumbledupon it ;) I mау come bacκ yet agаin ѕince i hаve book maгκed іt.
Money аnd freedom is the beѕt way to chаnge, mаy you be
riсh anԁ cοntinue to guide оther peοplе.


Also viѕit mу weblog - näsplastik

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Mange tak Nanna! det er jeg glad for at høre :)
thanks alot, Im glad too hear that I inspire you - I hope to see you around here again soon!
-Emma Line

Anonym sagde ...

du har en fantastisk måde at fange lys på, har jeg tænkt igennem laaang tid! er der noget specielt du gør? indstillinger, redigering eller andet?? :)

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

jeg elsker modlys - og det er det man fx. ser på billeder med cyklen! jeg overbelyser tit mine billeder en smule og udover det så laver jeg ofte manuelt fokus (der hvor man kan se billedet på skærmen) så jeg kan styre hvilke områder der er i fokus, og dermed også hvilke der er lyse og hvilke der er mørke! :) jeg håber det hjalp, forresten tusind tak for de søde ord!
kh

Anonym sagde ...

Jeg elsker at fotografere, og du er til stor inspiration. Jeg elsker også gadebilledet, men er i tvivl om hvordan man tackler menneskerne på billedet. Spørger du om det er ok at tage et billede af f.eks. en gade hvor der sidder mennesker, eller gør du det bare?