7 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jeg elsker at fotografere, og du er til stor inspiration. Jeg elsker også gadebilledet, men er i tvivl om hvordan man tackler menneskerne på billedet. Spørger du om det er ok at tage et billede af f.eks. en gade hvor der sidder mennesker, eller gør du det bare?

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Rikke! Er glad for at du finder inspiratio på min blog :) altså angående mennesker på billeder, så spørger jeg aldrig om lov. mest af alt fordi jeg elsker de "rigtige" gadescener, hvor man kan fange folk i et øjeblik hvor de ikke er opmærksomme på fotografen. det kræver selvfølgelig lidt mod at kaste sig ud i sådan noget fotografering, men jeg har også dyrket netop denne stil i snart 4-5 år :) prøv dig frem, og find ud af hvor dine egne grænser går - det er mit bedste råd!

Emma Sundstrup sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Emma Sundstrup sagde ...

Dine billeder er simpelthen noget af det smukkeste, finder stor inspiration her på din blog. Hvor redgiere du dine billeder? :-)

emmasundstrup.blogspot.com

Pernille Holm sagde ...

Jeg redigerer mine billeder i Lightroom 4 :) Mange tak, hvor er det sødt af dig!!

Mathilde Hald Jespersen sagde ...

Fantastiske og meget stemningsfulde bileder! Elsker den stemning du altid formår og få i dine billeder :) Du er virkelig en stor inspiration for mig!

Lisbeth Fini sagde ...

Jeg elsker dine billeder! De virker altid lidt mere indfangende og mere realistiske end alle andres ;)

Jeg gad godt vide hvor du tager alle dine billeder henne?