3 kommentarer:

Lucas sagde ...

skønne billeder !!

Anonym sagde ...

virkelig flotte billeder! har nærmest fulgt siden bloggen startede her, og jeg elsker dine billeder!
hvad har du brugt til billede 1 og 3 i dette indlæg?
hvilket kamera og objektiv, hvordan er lyset, lukketiden osv indstillet, hvordan har du redigeret det? hvilket program og hvilke indstillinger?

det ville virkelig hjælpe mig med mine egene billeder! håber du vil svare! :)

hvis du har lyst, må du meget gerne svare mig på min e-mail mathildepedersen3497@gmail.com

Emma Line Holm Sejersen sagde ...

Hej Anonyme!
mange tak for din sæde kommentar, er SÅ glad for at høre at, der sidder nogle gamle læsere, som stadig følger med derude. Jeg har brugt mit Canon 450D samt objektivet Sigma 30m F1.4 til billede 1 og 3. indstillingen har sandsynligvis været på AV, hvor jeg styrer dybdeskarpheden, som i dette tilfælde har stået på F1.4 :) billeder er tager ved en 6. tiden, nr. 1 er i modlys! lukketiden er forholdsvis høj, fordi dybdeskarheden er lav..
Har redigeret alle mine billeder i Lightroom 4, hvor jeg justerer på lys og kontraster
Håber det hjalp :))
kh Emma Line